BARBENT

  2012-04-09 / 20:17:06 / just fashion /
Idag skypade jag lite grann med några kompisar som just nu befinner sig i Laos. Roligt att se och höra dom igen, men fasen vad jag blev avundsjuk. Sommar och sol vore så jävla underbart just nu. Inte blir det väl bättre av att man plågar sig själv med att kolla in Acnes hemsida med ännu mera fina plagg och bara ben. Jobbigt men snyggt! Inte Acnes bästa säsong enligt mig, fast ändå så bra.


Emma Hå | shoes and beyond

Jag längtar också efter bara ben! Framförallt så längtar jag efter att slippa alla dessa strumpbyxor som jag använder som desperat substitut.



//Emma Hå

2012-04-10 @ 16:24:58
URL: http://emmaha.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious