BORTA

  2012-04-13 / 21:06:09 / me & my clothes /
Hatar att packa egentligen, men kändes lite lättare då jag tog med mig min nya oinvigda skinnväst.
Favorit småplocket och en ny bok jag tänkt sätta tänderna i. Nån som läst?
Det är vår här i Karlstad så blir nog mycket converse och loafers och desto mindre boots. Gött.

TACK för alla gratulationerna! Värmde fint dom. Hade en kanonbra dag och kväll/natt i onsdags, och nu är jag ute på Sverige turné. i. Glömde att berätta det sist. Att jag skulle åka till Karlstad ett par dagar. Har nämligen i princip all släkt på pappas sida här nere. Skoj ändå. Stannar här i Karlstad tills på söndag och då åker jag till Stockholm. Blir där ett par dagar och sen ska jag nog hem igen. Får se. Kan bli sådär med uppdateringen, men det är ni väl vana med vid det här laget. Ska ha en riktigt bra vecka iallafall. Miljöombyte, roliga saker och vårkänslor kan ju inte gå fel. Hörs hej.


ida

himla snygg väst

2012-04-13 @ 22:32:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
www.alexandrastyle.se

Mycket fint!



www.alexandrastyle.se

2012-04-15 @ 21:43:53
URL: http://www.alexandrastyle.se
malin

du borde läsa twenties girl (titeln), kommer inte ihåg författaren. men så grymt bra bok, det bästa jag läst efter harry potter!

2012-04-24 @ 19:21:01
Lebanezza

Diggar västen!

2012-05-17 @ 12:34:01
URL: http://nattstad.se/lebanezza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious