FRÅN TOPP TILL TÅ

  2012-02-04 / 11:58:31 / just fashion /
Tack var Celine så vill vi alla bära blommigt ivår. Själv tänkte jag mig antingen överdel eller nederdel, men en del lite mer vågade kör på topp till tå. Har du inte hittat den perfekta blomiga kostymen än så tycker jag att ni ska kika in den här från Monki. Snyggt print, bra färger och lite coolare modell på jackan än de andra alternativen. Tycker nästan om den här mer än den som fanns hos Asos och H&M tack vare modellen på jackan! Så grym! Och båda delarna blir dina för 750 kronor, helt klart godkänt.


Emma Hå | shoes and beyond

Var och kollade in denna på Monki förra veckan. Det är dock lite synd att inte jackan och byxorna är i samma material tycker jag.



//Emma Hå

2012-02-06 @ 14:45:48
URL: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious