LIME

  2012-02-01 / 23:24:14 / just fashion /
1. LINDEX. 2. RANDOM. 3. NIKE. 4. H&M. 5. GINATRICOT. 6. H&M.

Har fått dille på det här med lime och neonfärgat. Så himla snyggt och fräscht. Jag är inte så mkt för färg egentligen, trivs som bäst i gråskala. Men eftersom limefärgen gör sig så bra till just grått (och silver!) så kanske det är just därför jag gillar den så mkt. Tycker den här mellanperioden då man bara ser vårkläder överallt men det fortfarande är vinter ute är den svåraste tiden på året att klä sig. Såhär däremot skulle jag lätt kunna klä mig imorgon, lagom ljust, lagom med färg, lite sportigt, bekvämt fast ändå välklätt. Tiopoängare. Att kopiera den här outfiten imorgon kan bli svårt då typ inget här ovan finns i garderoben, däremot tror jag att jag ska ge mig på ett försök att få till färgskalan. Kan bli fint.



Dålig uppdatering idag, sorry. Jobb till 6, sen var alla vi tjejer på Ginatricot och tränade så kom inte hem förrän halv 10. Imorgon blir det nog bättre. Känner mig rätt pepp på livet för tillfället så inspiration finns det gott om. Imorgon blir det troligtvis ett kärt återseende av ett gammalt koncept här på bloggen, håll koll på det! Kram. 





ida

gillar outfiten, så fint med lime

2012-02-02 @ 07:06:13
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
ANNA

Snyggt kollage! Har själv vart och kollat på kavajen och sjalen men sjalen var alldeles för gäll i verkligheten

2012-02-02 @ 11:44:40
URL: http://aazl.blogg.se/
Julia

Så himla fint! xx

2012-02-02 @ 20:35:59
URL: http://ytligtgemytligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious