MONDAY

  2012-02-27 / 10:13:26 / inspiration /


Min första riktiga lediga vardag på länge, och så vaknar ja förkyld och småhängig. Karma? Ja känns riktigt drygt iaf. Speciellt med Stockholmsresan coming up. Sånt man får ta, men har ju några dagar på mig att kurera mig. Nu blir det frulle och att ta tag i livet. Hej.


ellen pn

Sv: hehe go du är!

Jag skrev ett inlägg som förklarar litegran hur det är med plaggen egentligen. men om man säger såhär: det är inte alla plagg som man kommer känna igen i butik.. Kollektionen heter Pollock och har "pollock-prints", men vi har målat en himla massa mer!



Vad ska du göra för kul i stockholm? något speciellt?

2012-02-28 @ 14:25:52
URL: http://empn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious