OMPROV

  2012-02-16 / 21:06:03 / just fashion /

Nu är det klart att Whitney Port har/ska designa ännu en kollektion för Bik Bok. Sist gick det ju inte så bra. Katastrof snarare. Mycket snack om den, men rätt så fula grejer om jag ska vara ärlig. Hoppas Whittan gör bättre ifrån sig nu. Kan ju inte bli sämre, men förväntningarna är inte så höga. I maj ska kollektionen landa i butik iaf, och jag läste nått om "feminint möter rock", känns väl inte alltför nytänkande va? Whitney hade iallafall sagt själv att hon gillar den här kollektionen mer än förra (nähe? ), men får väll hoppas att vi kan hålla med bara Ska bli spännande att få se kollektionen iallafall.


Anna

Jag kan tyvärr inte alls förstå hypen kring Whitney som mode/stilikon överhuvudtaget. Jag tycker faktiskt att hon oftast är skittråkig, opersonlig och rätt så förutsägbar... Lite som Lauren Conrad!

2012-02-18 @ 22:12:47
URL: http://annasbazaar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious