SNEAK PEEK

  2012-02-15 / 19:36:11 / me & my clothes /

Håller på att fixa lite bilder från det jag fotade imorse, ny produkt till I DIE är alltså det som gäller. Och här ser ni ett litet smakprov! Nån som kan gissa? Blev ruskigt bra ska jag säga er! Det här kommer ni bli stormförtjusta i kan jag lova! (Speciellt du Malin). Förhoppningsvis får jag upp det på sidan ikväll.


Nu ska jag halsa lite skållhett kaffe och sen iväg på nån innebandymatch tror jag. Min fina kompanjon som lurat med mig.. Hörs sen ikväll! Hej.


Julia Lindgren

Anklecuffs kanske? :)

2012-02-15 @ 20:15:36
URL: http://afashionfreedom.blogspot.com
malin

Wohoo, superhärligt av dig! Och varsågod för tipset, höhö. Får bara hoppas att man har råd med dem också!

2012-02-15 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious