STYLISTERNA

  2012-02-13 / 20:09:16 / me & my clothes /


Som ni kanske redan sett så var det min tur nu att lämna stylisterna. Tråkigt. Som jag själv sa i avsnittet så förstår jag deras kritik, till viss del. Men hade jag fått göra om uppdraget så hade jag fortfarande valt Amy Winehouse som stilikon, för det håller jag fast vid att hon är, men sen att de inte tyckte att hon passade för Sofis mode's läsare är nått man får ta. Men sen kanske jag hade valt att presentera min idé på ett annat och enklare vis om jag skulle fått göra om det.. Sammantaget är jag väl rätt så nöjd med min insats i Stylisterna. Jag är stolt över att jag kom med och att jag behöll min stil och inte kopierade nån annan. Men känner jag väl att jag hade mer att ge och att jag önskade jag fick visa mera vad jag gick för. Riktigt rolig upplevelse och jag hade alla gånger ställt upp igen!


Marina

Hej! Skitbra jobbat! Tycker verkligen att du ska vara nöjd och stolt över dig själv! Hoppas att allt är bra med dig! Kram

2012-02-13 @ 21:23:36
Paulin

att amy winehouse är opassande i sofis mode pga att hon var den som "knarkade ihjäl sig" är ju bara bullshit. i princip hälften av världens mest kända människor har ju dött av liknande orsaker, men det är ju inte SÅ vi kommer ihåg dem. orättvist, minst sagt.



du var grym hela vägen, det är vår jägermatta det!

2012-02-13 @ 22:18:07
Emelie

Hejjade på dig och tyckte att du presterade superbra! Ibland räcker det inte hela vägen och då var det förmodligen inte meningen, men det går fler tåg=) Fortsätt kämpa. Du är grym!

2012-02-13 @ 23:48:53
URL: http://extravagantly.blogg.se/
Carolina

De som varit med i stylisterna som syns mest är ju inte förra årets vinnare. Ta vara på den kunskap du fått och fortsätt kämpa! Du är grym!

2012-02-14 @ 18:22:48
Anna

Ånej vad tråkigt, jag har bara sett två första avsnitten så detta hade jag helt missat :( Men jag tycker att du är grym ändå! Du är sådär härligt kreativ och personlig och det tror jag att du kommer gå väldigt långt på :) Hade jag suttit i juryn hade jag nog uppskattat det lite annorlunda valet utav stilikon faktiskt!

2012-02-18 @ 22:17:22
URL: http://annasbazaar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious