MARMOR

  2013-09-29 / 17:03:00 / Allmänt /
 
 
/ 3.1 PHILIP LIM /
 
 
Marmor har varit på tapeten ett tag nu, och vi kan väl vara överens om att vi alla älskar det! Vill fylla hela mitt hem med detta svindyra high class material! Senaste säsongen försökte Mr Wang genom Balenciaga få oss att även klä oss själva i detta. Finns en del budget marmor ute på marknaden, skor, T-shirts och mobilskal osv. Men det har väl inte fått nått jättestort genomslag. Än. Här ovan i kommande våren ss14-kollektion försöker även 3.1 Philip Lim att övertyga oss att haka på detta! Men jag vet inte riktigt. Själv är jag inte jättesåld på idén. Tror faktiskt det kan vara så att marmor hör hemma på köksbänken.. Skulle iofs kunna tänka mig det där mobilskalet! Vad tror ni? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious