MY FW13 SHOES

  2013-09-20 / 12:11:24 / Allmänt /
/ STÖVLAR & BOOTS / 
 
/ CONVERSE OCH VANS / 
 
/ KLACKAR /
 
Hade tänkt bjuda på ett inlägg med ett ihop plock av höstskor ur butik, men så kom jag på att min garderob faktiskt innehåller precis allt jag vill ha denna säsong! Visst finns det otroligt mycket fint ute i butikerna, men jag vill bara spy på den här konsumtionhetsen. Jag vet att hälften av er egentligen inte behöver nya skor, men köper för att man borde. Men ska ni nu ändå köpa nytt, köp nått du kommer älska och vilja ha i flera säsonger. Faktum är att utav mina skor här ovan är det bara är tygskorna som är nya, resten har fått hänga med sen minst en säsong tillbaka. Förutom att en del skulle behöva en snabb omklackning hos skomarkaren så är skorna lika perfekta i mina ögon nu som när jag köpte dem. 
 
Jag satsar i 8/10 fall alltid på svarta skor, klassiskt och bärbart! Sen är trixet också att inte köpa säsongs trendigaste sko utan ta en klassisk sko med stilrena detaljer. Och köp KVALITET! Värsta som finns är ju när ens favoriter inte orkar mer. Kan ni checka av min lista här nere lovar jag er att ni kommer klara er väldigt bra i höst och vinter utan nya köp! 
 
- Knähöga boot. 
- Boots med "vardagsklack".
- Converse eller Vans i den färg du gillar
- En nätt sko med högre klack, tex pumps.
- En festsko med högklack som funkar på vintrigt underlag. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious