THE OXFORD SHIRT

  2013-09-25 / 16:09:00 / Allmänt /
/ THE OXFORD SHIRT, LAGER 157 /
 
Såg den perfekta vita skjortan i oxfordmodell hos Lager 157, och är snäll och delar med mig. En sån där skjorta man vill ha på sig varje dag. Ett måste i allas garderob! HÄR hittar ni den för ynka 150kr(!!??). Älskar Lager 157. Jag shoppar i princip aldrig online, men om jag skulle så skulle det vara därifrån alla dagar i veckan. Måste försöka ta mig ut till deras nya butik i Stockholm snart.. 
 
Sorry hörni för att jag varit helt frånvarande senaste dagarna. Hade the weekend from hell rent ut sagt. Bland det värsta jag vart med om nånsin. Fy fan alltså.. Så fanns varken tid, ork eller lust att blogga. Men bland allt jobbigt så fick jag en sjukt rolig nyhet i måndags! Nytt jobb! Så jävla roligt det ska bli. Har velat ha det sen ett år tillbaka så nu äntligen! Saknas bara en lägenhet så är man on track igen. Innan September är slut kanske..
 
 
 
 


Angelica

Herregud! Här sitter jag och kikar in på nya bloggar och så dyker det här inlägget upp. Har letat läääänge efter en sådan modell, haha tack!

2013-10-03 @ 12:17:03
URL: http://angelicagardell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious